۵ روش برای مدیریت تیم‌های دورکار - ریموت‌یاب

۵ روش برای مدیریت تیم‌های دورکار

این ۵ نکته برای مدیریت تیم‌های دورکار به شرکت شما کمک می‌کند کارمندانی متعهدتر، پربازده‌تر و وفادارتر پرورش دهد.

محمدرضا
منتشر شده در ۷ شهریور ۱۴۰۲

اگر شما یک فریلنسر هستند یا از راه دور و آنلاین کار می‌کند، احتمالاً به خوبی با کمبود انرژی در نیمه‌روز آشنا هستید. چشمان شما ممکن است سنگین شوند و دید شما ممکن است با خیره شدن به صفحه نمایش تار شود و حالت خواب و بیداری داشته باشید. احساس خستگی در طول روز کاری یک واقعیت ناگوار برای بسیاری از افراد است. حتی همکاران‌تان در دفتر حضوری نیز از این حالت مصون نیستند. اما خبر خوب این است که وقتی از راه دور کار می‌کنید، کنترل بیشتری بر برنامه خود دارید و می‌توانید راه‌هایی برای تجدید قوا و افزایش سریع انرژی خود بیابید.

۱. یک خط مشی کار از راه دور ایجاد کنید.

سیاست کار از راه دور شما باید همه چیز را در مورد نحوه عملکرد شرکت مشخص کند. این موضوع انتظارات شرکت شما از کارمندان را از همان ابتدا مشخص می‌کند.

۲. به طور منظم و درست ارتباط برقرار کنید.

ارتباط به خصوص برای شرکت‌های از راه دور مهم است. شکست در اینجا اغلب منجر به از دست دادن مهلت‌های زمانی، فروش از دست رفته، و کارمندان و مشتریان ناراضی می‌شود. به همین دلیل بهبود ارتباط کاری از راه دور بسیار مهم است.

۳. از یک ابزار مدیریت پروژه متمرکز استفاده کنید.

بهترین ابزارهای از راه دور همه چیز را سازماندهی کرده و در مسیر تیم شما قرار می‌دهند. آن‌ها همچنین مکان مناسبی برای انتقال جزئیات پروژه و به اشتراک گذاری منابع فراهم می‌کنند، به همین دلیل فن‌آوری مناسب برای مدیران از راه دور ضروری است.

۴. همیشه کادو بدهید.

مردم باید در کار احساس قدردانی و ارزش گذاری کنند. مهم نیست چه کسی را استخدام می‌کنید، هر کارمندی مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی به همراه دارد. بنابراین به تیم خود نشان دهید که یک بار مصرف نیستند. کنار گذاشتن مشکلات، شناخت و تحسین، همگی راه‌های فوق العاد‌ه‌ای برای اثبات اهمیت و ارزش هر یک از اعضای تیم هستند.

۵. بین ساعات کاری خوش بگذرانید.

به راحتی می توان ایجاد یک محیط کاری سرگرم کننده و خلاقانه را هنگام مدیریت تیم های دورکار فراموش کرد. اما صرف زمان برای انجام این کار به متحد کردن کارمندان و ساخت یک فرهنگ چندملیتی و متفاوت کمک بسیار بزرگی می‌کند که در رشد و توسعه شرکت نیز نمود پیدا می‌کند.

ریموت‌یاب یک پلت‌فرم انتشار و جستجو موقعیت‌های شغلی آنلاین و غیرحضوری است که به شما کمک می‌کند تا کارمندان یا موقعیت‌های شغلی بدون مرزی در زمینه‌های مختلف از جمله؛ برنامه‌نویسی وب و موبایل، طراحی و مدیریت محصول، تولید محتوا، بازاریابی و … پیدا کنید.

شبکه‌های اجتماعی
عضویت در خبرنامه